Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Greger B. 16 jun, 22:09
Hej, Emmie skulle behöva åka med någon till cupen
Mohamad K. 19 jun, 10:56
Hamrin skulle också behöva åka dit med någon
Stephanie T. 21 jun, 18:14
Vi har plats i bilen dit 👍🏼 men skulle behöva en plats till Lea hem på söndagen. Vi kommer behöva åka hem efter cupen på lördagen men har då självklart plats i bilen hem om någon annan behöver åka hem. Vi är endast 2 i bilen.
Jens B. 22 jun, 20:59
Jag tänker att alla har svarat som behöver skjuts nu så då har vi gott om bilar.